Náš druhý stupeň
Škola má nejen vzdělávat, ale i přirozeně vychovávat
Pomáháme dětem dospět v samostatné osobnosti, které se učí být zodpovědné za své činy, respektovat svobodnou vůli druhých, kriticky přemýšlet a ovládat důležité sociální dovednosti.
Učíme je porozumět sami sobě, poznat svou vlastní hodnotu a posilujeme v nich zdravou sebedůvěru.
Také výuka na 2. stupni stojí na našich základních pilířích – menších skupinách, výuce cizích jazyků, pravidelném sportu a individuálním přístupu.
Současně se v žácích snažíme podnítit přirozenou touhu po znalostech a motivovat je nejen k dalšímu studiu, ale k celoživotnímu vzdělávání a osobnímu rozvoji.
Další informace
Rozsah studia: 6.-9. ročník
Školné: 7.500 Kč měsíčně
Možnost stravování: ANO
Možnost družiny: NE
Počet žáků ve třídě maximálně 18
Co o našem 2. stupni říkají rodiče?
„Na ZŠ Větrník se mi líbí především individuální přístup k žákům.“
J. P.
„Určitě bych školu Větrník doporučila, moje dcera je velmi spokojená, hlavně s přátelským přístupem učitelů “
J. K.
„Se ZŠ Větrník jsme já i můj syn, který zde studuje na 2. stupni, velmi spokojení a můžeme ji upřímně doporučit. Školu beru jako alternativu k víceletému gymnáziu. Syna zde studium baví a aktivně se rozvíjí ve všech předmětech. Velmi dobrá byla i příprava na přijímací zkoušky na střední školu v 9. třídě.“
Michal Uhrin
„Škola je dobrá, přístup učitelů se mi taky líbí. Jenom občas to, co všechno si máme zapamatovat.“
O. S.
„Individuální přístup učitelů, menší počet žáků ve třídě. Také oceňuji program KiVa, který učí efektivně předcházet šikaně a samostatně ji řešit. “
J. L.
„Syn navštěvuje školu rád a většinou je spokojený. V přípravě do školy a v učení je samostatný. Tudíž školu jako rodič téměř neřeším. Osobně jako rodič bych snad jen uvítala větší práci s individualitou dítěte (zjišťování zaměření/nadání dítěte a následné rozvíjení).“
H. N.
„Podařilo se zde vybudovat školu, kterou zejména na 1. stupni vnímám jako hodně zdařilou. Pedagogický sbor je profesionální, vyrovnaný a je znát, že je jejich práce naplňuje. Omezený počet dětí ve třídě je jednoznačně výhodou. Prostor pro zlepšení vidím v přístupu ke komunikaci s rodiči, jednostranný tok informací je již přežitkem, na kterém stojí zapracovat, to lze označit jako vývoj.“
Veronika Svěcená
„Škola rodinného typu, malý kolektiv, který umožňuje opravdu idividuální přístup k dětem. Přátelští a vstřícní učitelé. Systém výuky nepřetěžuje a zároveň nabízí spoustu zajímavých školních akcí a výletů.“
K. K.
„Oceňuji individuální přístup k žákům a snaha vyhovět rodičům.“